نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش می باشد.این هتل از بهترین و معروف ترین هتل های کیشبوده که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید.به راستی این هتل نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین می باشد. این هتل زیبا و مدرن به عنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است. سرمایه ساخت این هتل منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.این هتل آماده خدمت و پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 96 می باشد.

هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری آقای ثابت و در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت ،با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش ،احداث شده و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در دوره هخامنشیان می باشد. این هتل در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب شده که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را در آن تجربه نمایند.

امکانات هتل داریوش کیش:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل داریوش کیش می توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ،(مجهز به قایق های پدالی و پارویی) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ،کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش  Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

عکس ها و امکانات هتل ترنج کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، سالن ورزش، اینترنت در لابی،صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . مینی بار رایگان - دوچرخه سواری رایگان - سالن بدنسازی و....

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پالاس کيش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کيش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کيش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بزرگ ارم کیشEram Kish Hotel

هتل بزرگ ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره در کیش می باشد. هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای  پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 متر مربع احداث گرديده است .از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق های آن است.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

خشك شويى تمام اتوماتيك, قنادى, نانوائى, آرايشگاه آقايان, آرايشگاه بانوان, كفاشى, گل فروشى, صنايع دستى, اجاره اتومبيل, دفتر خدمات مسافرتى, كلوپ تفريحى, فروشگاه لوازم فرهنگى, بانك, شيرينى فروشى و خشكبار, بوتيك, لوازم آرايشى و بهداشتى، سالنى به مساحت 1.200 متر مربع جهت برپايى گالرى و نمايشگاه, سالن سينما و آمفى تأتر به ظرفيت 450 صندلى و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آفتاب شرق کیش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفیت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیشاحداث شد. این هتل در محله بومی نشین کیش در نزدیکیبازار عرب هاو ابندایجاده جهانواقع شده که دوری از مراکز خرید از معایب آن به حساب می آمد ولی با گذاشتن سرویس این عیب به مزیت تبدیل شد و باعث شد تا گردشگران تور کیش نوروز 96 و سایر مسافران یه گشت سیاحتی هم در جاده زیبای جان داشته باشند. گردشگرانی که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و یک هتل سه ستاره در کیش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق کیش را در نظر داشته باشند.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

رستوران،اتاق بیلیارد،کافی نت،کافی شاپ،مینی بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس،خشکشویی و ... میباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش نوروز 96 و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیش  Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 13833 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد.  اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 244 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه  دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 13955 آخرین بازسازی خود را به انجام  رسانده است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی  در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز  مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 44 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با یک  بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیشدارای 555 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 500 نفر با تمام  امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 755 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره  کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیرهکیش می باشد.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 13811 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی  و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 13922 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می  باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و  با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

پرواز های تفریحی کیش

پرواز های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات کیش می باشد. گردشگران تور  کیش میتوانند با گلایدر ، کایت و... بر آسمان آبهای نیلگون خلیج فارس حس پروازی خوش را احساس کندد و لذت ببرند. فرودگاه بین المللی کیش یک باند گلایدر 1500 در 400 متر را دارا می باشد که این امکان را به کسانی که پرواز را دوست دارند و عاشق هیجان هستند موقعیت مناسبی می باشد. گردشگران تور کیش با دیدن از این مجموعه حس خوب هیجان و پرواز را می  توانند تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مجموعه پارس سافاری کیش

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری کیش مجموعه پارس سافاری است. برای اولین بار در ایران مجموعه ی کامل و حرفه ای پارس سافاری کیش در فروردین ماه سال 1392 ساخته شده و در زمینی به مساحت 500.0000 مترمربع با امکانات پیشرفته و عالی و پیستهای مختلف مخصوص مسافران تور کیش ساخته شده است. از معروفترین این تورها تور  صحرا است که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و ... و یا حتی شتر در اختیار مسافران تور کیش می باشد. پارس سافاری کیشچند پیست مخصوص خاکی و آسفالت برای مسافران تور کیش که علاقه مند به موتورسواری  هستند در نظر گرفته شده است. موتورهای قابل ارائه در این پیستها مخصوص مسابقات و پیستهای پارس سافاری کیش است مثل موتورهای ATV, TRAILL و موتورهای CROSSS. سافاری  به معنی سیاحت اکتشافی و جزو جاذبه گردشی می باشد که شرکت کنندگان در تور به وسیله ی خودروهای مخصوص و یا حیوانات چهار پا مثل شتر، مسیری مشخص را طی می کنند و مسافران تور کیش در طول مسیر با سختی ها و بالا و پایین های مسیر دست و پنجه نرم میکنند  و از زمان هیجان انگیزی را سپری می کنند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

روستای باغو کیش

از دیدنی ترین و قدیمی ترین آبادی های جزیره کیش روستای باغو کیش است که در جنوب غربي جزيره کیش قرار گزفته است. روستای باغو کیش جز چند خانوار دامدار، ساكن ديگري ندارد. در بين  بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است. دراين آبادی بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد که توجه بسیار از مسافران تور کیش را جلب کرده است. از امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه بنا شده است. مسافران تور کیش می توانند به این آبادی  قدیمی و بومی نشین بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

 

 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع  گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زیبای پارك دلفين کیش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن  در نوع خود بي‌نظير است.

مطالب مرتبط :

 

تورهای کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می  باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و  با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی  به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیرهکیشاشاره کرد که نهال های آن در سال 13733 کاشته شده است.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

غواصی در جزیره کیش

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را  دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی  کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد  دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین و پر بازدید ترین مکان های دیدنی کیش می باشدکه هر ساله گردشگران تور کیش زیادی برای بازدید به این اسکله تفریحی می آیند. این اسکله که با روش شمع فلزی و با  چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 2000 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

رستوران توتی فروتی کیش

totifrooti.jpg

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره زیبا کیش که در سال 1384 در زمینی به وسعت 1400 مترمربع بنا شده است و میتوان بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور کیشمعرفی کنیم ،این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله قرار گرفته که به هنگام شب غذاهای فرنگی و پیتزا و هنگام ظهر غذاهای ایرانی سرو می کند.ظرفیت این رستوران 500 نفر است.گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند.

 

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می  باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

رستوران آیدین کیش

aidin.jpg

رستوران آیدین کیش فضای دلنشینی را برای میهمانان تور کیش بنا کرده تا میهمانان در  فضای باز از غذاهای خوش طعم این رستوران لذت ببرند.غذاهای این رستوران دارای کیفیت عالی می باشد.کارکنان این رستوران از مسافران تور کیش پذیرایی می کنند.

aidin1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

 

تور کیش از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 13833 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد  نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFIبه صورت 244 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از  ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 13955 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده  است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376  شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند.  هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال  های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 13811 بنا شده است و در سال 13900 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیش دارای 555 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه  طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه  لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد  کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 500 نفر با تمام  امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به  5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 755 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر  مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیرهکیش می باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
  
هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
  
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,بهترین هتل های کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

toranjkish2.jpg

هتل ترنج کیش یکی از مدرن ترین و زیبا ترین هتل های کیش در شمار هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی بنا شده است و به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافرانتور کیش نوروز 96می باشد.

toranjkish8.jpg

toranjkish5.jpg

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی توریستان تور کیش نوروز 96 ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

toranjkish6.jpg

torang7.jpg

 

هتل مارینا پارک کیش

marina4.JPG

هتل مارینا پارک کیش که جزء هتل های 5 ستاره کیش می باشد، در زیباترین نقطه جزیره کیش و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار و در کنار برج های دوقلو  بنا شده  است .فضای سبز و دلنشین با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب این هتل را بسیار مورد توجه قرار داده است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس قرار دارد که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، اقامت در این هتل با شکوه را برای مسافران تور کیش لذت بخش تر می کند.

marina2.jpg

ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش مي باشد. امکان دوچرخه سواری در سر تا سر هم برای مسافران  تور کیش مهیاست. از دیگر امکانات ورزشی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل است که می تواند به آرامش و رفع خستگی کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در محل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما ایجاد کنند.امکان غواصی یا جت اسکی و ورزش های دریایی هم برای مسافران کیش فراهم است. لازم به ذکر است که این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است.

marina5.jpg

marina3.JPG

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی کیش، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... است که میهمانان تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند.
امکانات داخل اتاق ها هم شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.
 
marina6.jpg
 
marina1.jpg
 

هتل شایگان کیش

shaygan1.jpg

shaygan6.jpg

هتل شایگان کیش که از هتل های 5 ستاره محسوب می شود، در سال ۱۳۸۱ و در یکی از بهترین نقاط از جزیره زیبای کیشافتتاح گردیده است.این هتل به مراکز خرید و بازارهایی مانند پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت، دسترسی آسانی دارد و همچنین به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها هم بسیار نزدیک می باشد و به همین خاطر باعث استقبال فراوان گردشگران تور کیش نوروز 96 گردیده است.

shaygan4.jpg

هتل شایگان کیش ۱۴۰ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه دارد که هرکدام متناسب با سلیقه مسافران تور کیش دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل رفاهی هستند. رستوران و فست فود شانی به عنوان رستوران اصلی هتل در طبقه همکف و با ظرفیت 250 نفر ،آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده می باشد.همچنین چایخانه سنتی صبا که در محوطه زیبای هتل واقع شده با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد.

shaygan3.jpg

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل های لوکس، اجاره دوچرخه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین، سالن بازی کودکان، گیم نت، فروشگاه های متنوع، پارکینگ و....از امکانات هتل شایگان کیش می باشد.همچنین خدمات رایگان هتل شامل: استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت می شود.

shaygan5.jpg

کافی شاپ های هتل شایگان کیش:


در لابی هتل کافی شاپ شهنوش: با اجرای پیانو و ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، گلاسه، انواع کیک، میوه های تازه 

در طبقه چهارم هتل کافی شاپ آفتابگردان: با ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، بستنی، قلیان و ... از ساعت 12 الی 2 بامداد

همچنین کافی شاپ تراس دریا واقع در طبقه چهارم هتل و با چشم اندازی فوق العاده بی نظیر از آب های نیلگون و سواحل خلیج فارس و جزیره زیبای کیش،لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 فراهم می آورد.

shaigan2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
       

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنين در اين کلبه آبگرمکن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته می شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره كیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا قرار گرفته است. این اسکله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع بوده و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 احداث شده است.چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسكله و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده که دارای نورپردازی زیبایی می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء،اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را تماشا كرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

بوستان آهوان کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش ،بوستان آهوان کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدود 2 هکتار واقع شده است. این مکان دارای فضای سبزی بسیار زیبا بوده و انواع حیوانات در قفس های آن نگهداری می شوند.این بوستان دارای 17 عدد قفس بوده که در آنها شیر و روباه و میمون و شغال نگهداری می شود .گردشگران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کرده و از تماشای آهو های آن که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند،لذت ببرند . لازم به ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این بوستان نگهداری می شوند .همچنین این مجموعه وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش نوروز 96 بتوانند همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند و اوقات خوب و لذت بخشی را در آنجا سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

چنانچه در در جزیره زیبای کیش به سمت سواحل شرقی جزیره بروید،مجسمه بزرگی به طول 12 متر را خواهید دید که این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. این مجسمه در پارک ساحلی ماهیگیر واقع شده است و مساحت آن 4 هزار متر مربع می باشد.مرد ماهیگیر رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور را دارد.در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک ساخته شده که این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم مرتبط شده اند. همچنین برای کسب آرامش گردشگران تور کیش نوروز 96 استراحتگاه های زیبایی در زیر سایه درختان تنومند برای آنها تدارک دیده شده است.

وقتی که مسافران تور کیش نوروز 96 به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا می گذارند، احساس آرامشی توام با نشاط به سراغشان می آید. لازم به ذکر است که ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بوده و تا کنون انواع پارک ها با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش ساخته شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنين در اين کلبه آبگرمکن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته می شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک ریسمان به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا بسیار بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن ساحل کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 لغایت 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان زیبا لذت ببرند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهايي جهت تفریح و سرگرمی كودكان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

بازار زیتون کیش

bazarzeitoon.jpg

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است. بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. به گردشگران تور کیشارائه می گردد.در این بازار یک رستوران و کافی شاپ نیز موجودست. این بازار با قیمت مناسب کالاها برای خریداران حیطه‌ وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این بازار همچنین در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل مارینا پارک کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل سورینت مریم کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شایان کیش

  

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ در خیابان امیر کبیر کیش و به صورت واحد های آپارتمانی بنا شده است.این هتل با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

 زمان تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت ۱۲ و  زمان تخلیه اتاق ساعت 14 است .از امکانات اتاق های هتل مهتاب کیش که اکثرا رو به دریا هستند  ،می توان به مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

هتل مهتاب کیش دارای خدمات منحصر به فردی برای مسافران تور کیش می باشد و از مدرن ترین امکانات رفاهی نیز برخوردار است از جمله: کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و ....

 

 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

 

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ در خیابان امیر کبیر کیش و به صورت واحد های آپارتمانی بنا شده است.این هتل با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

 زمان تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت ۱۲ و  زمان تخلیه اتاق ساعت 14 است .از امکانات اتاق های هتل مهتاب کیش که اکثرا رو به دریا هستند  ،می توان به مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

هتل مهتاب کیش دارای خدمات منحصر به فردی برای مسافران تور کیش می باشد و از مدرن ترین امکانات رفاهی نیز برخوردار است از جمله: کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و ....

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزيره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌هاي چوبي و آلاچيق هاي زيبا و محل متعدد پخت كباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقيده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نياز، گره هايي با پارچه بر شاخه هاي درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

 آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگران تور کیش را جلب کرده است. 

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

پرورش نخل در كيش سابقه ديرينه‌اي دارد، بیشتر مسافران و گردشگرانی كه در سده های دیرین از كيش دیدن كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره تاکید دارند. این نخلستان تنها نخلستان به جا مانده از دوره هاي قدیم است كه در غرب محله سفين قرار داشته و یکی از زیباترین نخلستان هاي كيش است. به ویژه چشم انداز زیبا و خیره کننده آن در هنگام غروب که از دیدن آن سیر نخواهید شد. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش محسوب شده که توجه گردشگران را به خود جلب نموده است.سازمان منطقه آزاد كيش در دهه اخیر، در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت فوق العاده ای قائل شده است.نمونه هايي از اين گونه موارد نخلستان هاي طلوع و غروب است که نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

 

 

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .


جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

 

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

 

 

هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته ۳ تخته سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل گردشگران عزیز تور کیش که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش هتلی 2 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 6345 متر مربع بنا گردیده است. این هتل 2 ستاره نوساز و در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد. هتل ونوس کیش تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. هتل ونوس کیش به دلیل نزدیکی به بازار توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل ونوس کیش :

هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته ، چهار تخته و سوئیت های یک خوابه می باشد. همه ی اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، مبلمان و .... می باشند. در رستوران هتل ونوس کیش غذاهای متنوع برای گردشگران تور کیش طبخ می شود.

دیگر امکانات و خدمات هتل ونوس کیش :

خشکشویی ، کافی شاپ ، اتاق بیلیارد ، مینی بار ، صندوق امانات و ...

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. هتل ققنوس کیش برای گردشگران تور کیش که دنبال اقامتی با قیمت مناسبی هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش :

هتل ققنوس کیش دارای اتاق های چهار و پنج تخته می باشد. هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا قرار دارد و همچنین دسترسی به بازارهای کیش و اسکله تفریحی کیش برای گردشگران تور کیش که در این هتل اقامت دارند آسان خواهد بود.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایان کیش

  

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش هتلی تک ستاره است که در بلوار خاتم کیش واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر 15 دقیقه با ماشین می باشد که امکاناتی مانند سرویس و تاکسی جهت رفت و آمد به مناطق مختلف برای میهمانان تور کیش فراهم شده است.این هتل آماده پذیرایی از همه مسافران و حتی گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش هستند،نیز می باشد.

هتل آسیا کیش 19 باب اتاق دارد که داراي 80 تخت مي باشند .این اتاق ها دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان و به صرفه در کیش هستند،این هتل بهترین انتخاب می باشد.

امکانات و خدمات هتل آسیا کیش:

لابی- لاندری- کافی شاپ- صندوق امانات- اینترنت- تاکسی سرویس- سیستم اطفای حریق- رستوران- کافی شاپ- فضای سبز- تهویه مطبوع و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیا کیش می باشند که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از جمله هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات می باشد که اخیرا موردی بازسازی قرار گرفته است .این هتل در خیابان میر مهنا و بلوار خاتم الانبیاء قرار گرفته و فاصله آن تا ساحل و مسجد جامع جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار عرب های کیش و اسکله میرمهنا و نیز حمل و نقل شهری فاصله کمی دارد.مسافران تور کیش برای خرید و بازدید از اسکله تفریحی نیز می توانند از سرويس هاي موجود در هتل استفاده نمایند.

 امکانات هتل دیدار کیش:

هتل دیدار کیش داراي 52 اتاق و 140 تخت می باشد که اتاق های آن بسیار تمیز بوده و فضایی دلنشین و آرام را برای میهمانان تور کیش فراهم می آورد. در این هتل اینترنت به صورت وایرلس موجود می باشد و رفتار بسیار خوب و محترمانه کارکنان هتل باعث جذب گردشگران به این هتل شده است و قطعا میهمانان تور کیش اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش از جمله هتل های ساحلی و تک ستاره کیش می باشد که دارای فضایی آرام و به دور از ازدحام و شلوغی است . این هتل در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و ساحل اختصاصی آن برای بازی کودکان محیطی امن و مناسب می باشد.هتل کوثر کیش با این که کمی دور از مراکز خرید است اما تا فرودگاه کیش  فقط 8 دقیقه فاصله دارد.این هتل همچنین برای آن دسته از مسافران که به دنبال هتلی خوب با قیمت ارزان هستند بسیار مناسب می باشد.هتل کوثر کیش 24 اتاق و مجموعا ۶۵ تخت دارد که همه آنها تمیز و دارای امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی و ...می باشد و مسافران تور کیش با اقامت در آن سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

امکانات هتل کوثر کیش:

پارکینگ، رستوران،کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، اینترنت، تهویه مطبوع کامل، سوئیت، صندوق امانات، لابی، نمازخانه، و....از جمله امکانات هتل کوثر کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایان کیش

  

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیش الیت ‌کیش

هتل کیش الیت کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا بازسازی شده و آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مسافران تور کیش می باشد.این هتل فاصله نزدیکی با ساحل دارد و مابین دو بازار پردیس و مرجان واقع شده است، بنابراین دسترسی آسانی به بازارها و مراکز خرید دارد.این هتل یک رستوران شیشه ای روی آبی دارد که به تازگی افتتاح شده و جذابیت و زیبایی خاصی را به هتل افزوده است.هتل کیش الیت کیش برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت در هتلی با قیمت ارزان هستند،گزینه مناسبی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از جمله هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات می باشد که اخیرا موردی بازسازی قرار گرفته است .این هتل در خیابان میر مهنا و بلوار خاتم الانبیاء قرار گرفته و فاصله آن تا ساحل و مسجد جامع جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار عرب های کیش و اسکله میرمهنا و نیز حمل و نقل شهری فاصله کمی دارد.مسافران تور کیش برای خرید و بازدید از اسکله تفریحی نیز می توانند از سرويس هاي موجود در هتل استفاده نمایند.

 امکانات هتل دیدار کیش:

هتل دیدار کیش داراي 52 اتاق و 140 تخت می باشد که اتاق های آن بسیار تمیز بوده و فضایی دلنشین و آرام را برای میهمانان تور کیش فراهم می آورد. در این هتل اینترنت به صورت وایرلس موجود می باشد و رفتار بسیار خوب و محترمانه کارکنان هتل باعث جذب گردشگران به این هتل شده است و قطعا میهمانان تور کیش اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در قلب جزیره کیش نزدیک ساحل و در مرکز شهر کیش قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به مراکز خرید می باشد به طوریکه روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و مرکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی تا این هتل فاصله دارند . هتل تاپ رز کیش در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب می باشد همچنین 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل است و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.

از امکانات هتل تاپ رز کیش می توان به رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى ، ترانسفر و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود . 

هتل تاپ رز کیش

 

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش که از جمله هتل های تک ستاره کیش است، به صورت ویلایی بوده و فاصله آن تا اسکله تفریحی و ساحل بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار مريم و ونوس فاصله کمی دارد و میهمانان تور کیش می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد.هتل خیام کیش بسیار تمیز بوده و برای مسافرانی که خواهان هتلی خوب با قیمت ارزان هستند،بسیار مناسب می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل کیش الیت ‌کیش

هتل کیش الیت کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا بازسازی شده و آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مسافران تور کیش می باشد.این هتل فاصله نزدیکی با ساحل دارد و مابین دو بازار پردیس و مرجان واقع شده است، بنابراین دسترسی آسانی به بازارها و مراکز خرید دارد.این هتل یک رستوران شیشه ای روی آبی دارد که به تازگی افتتاح شده و جذابیت و زیبایی خاصی را به هتل افزوده است.هتل کیش الیت کیش برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت در هتلی با قیمت ارزان هستند،گزینه مناسبی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرويس فرنگي،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش هتلی زیبا با قیمت مناسب است که در مرکز کیش و انتهای بلوار دریا واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن تفریحی و بازارها و مراکز خرید کیش دارد.این هتل که از جمله هتل های تک ستاره کیش است،نزدیک اسکله تفریحی کیش بوده و دارای آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد که هرشب با 30 درصد تخفیف برای مسافران تور کیش جنگ شبانه برگزار می کند.

هتل ققنوس کیش دارای اتاق هایی بزرگ با ظرفیت 6 نفر و همچنین اتاق های 4 و 5 تخته می باشد و برای مسافرانی که صرفا نیازمند محلی برای استراحت هستند، بسیار مناسب می باشد.از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون ال سی دی صفحه تخت،نورگیر ،مبل،وسایل سرمایشی و گرمایشی و...اشاره کرد.این هتل برای آن دسته از مسافران تور کیش که می خواهند اقامت خوب و راحتی را در هتلی ارزان قیمت تجربه کنند،بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان،سیستم اطفای حریق ، فضای سبز و...از جمله امکانات این هتل می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات بهره مند شده و سفر خوب و لذت بخشی را در جزیره زیبای کیش تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش که از جمله هتل های تک ستاره کیش است، به صورت ویلایی بوده و فاصله آن تا اسکله تفریحی و ساحل بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار مريم و ونوس فاصله کمی دارد و میهمانان تور کیش می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد.هتل خیام کیش بسیار تمیز بوده و برای مسافرانی که خواهان هتلی خوب با قیمت ارزان هستند،بسیار مناسب می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرويس فرنگي،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش هتلی زیبا با قیمت مناسب است که در مرکز کیش و انتهای بلوار دریا واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن تفریحی و بازارها و مراکز خرید کیش دارد.این هتل که از جمله هتل های تک ستاره کیش است،نزدیک اسکله تفریحی کیش بوده و دارای آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد که هرشب با 30 درصد تخفیف برای مسافران تور کیش جنگ شبانه برگزار می کند.

هتل ققنوس کیش دارای اتاق هایی بزرگ با ظرفیت 6 نفر و همچنین اتاق های 4 و 5 تخته می باشد و برای مسافرانی که صرفا نیازمند محلی برای استراحت هستند، بسیار مناسب می باشد.از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون ال سی دی صفحه تخت،نورگیر ،مبل،وسایل سرمایشی و گرمایشی و...اشاره کرد.این هتل برای آن دسته از مسافران تور کیش که می خواهند اقامت خوب و راحتی را در هتلی ارزان قیمت تجربه کنند،بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان،سیستم اطفای حریق ، فضای سبز و...از جمله امکانات این هتل می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات بهره مند شده و سفر خوب و لذت بخشی را در جزیره زیبای کیش تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگران تور کیش را جلب کرده است. 

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش در نزدیکی بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش میباشد که این پارک بازار مرجان را به دریا مرتبط میکند. ساکنین منطقه و گردشگران عزیز تور کیش با حضور در این منطقه زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. 

پارک ساحلی مرجان کیش دارای آلاچیق های متنوع و ساحلی زیبا است که میهمانان عزیز تور کیش در این منطقه فارغ از هياهو خاطرات دلپذیری در این مرکز دیدنی کیش خواهند داشت. گردشگران تور کیش با پیاده روی در محوطه های سرسبز پارک ساحلی مرجان کیش در طبیعتی زیبا و رو به دریا سفری خوش خواهند داشت.

 

 

 

 

پارک شهر کیش

اولین پارک شهر کیش، با مساحت ۱۰/۸ هکتار در سال 1393 بعنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری افتتاح شده، این پارک دارای دریاچه های مصنوعی و آب نماهای زیبا، با وجود آلاچیق های متنوع است. همچنین تفریحگاهی مناسب برای ساکنین منطقه و گردشگران تور کیش میباشد. میهمانان عزیز تور کیش در پارک شهر کیش لحظاتی شاد با وجود پیست دوچرخه و اسکیت نیز خواهند داشت.

مراجعه به پارک شهر کیش، با ارائه خدمات ورزشی و تفریحی و فضاهای سبز - فضای ورزش و تندرستی، قایق سواری، پارکینگ برای مسافران تور کیش خالی از لطف نیست.   

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 

 

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه می باشد که در غرب جزیره و در سواحل نیلگون کیش قرار دارد. اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و اما هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك کردن آن شدند، زیرا عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.  دلیل به گل نشستن کشتی به طور کلی مشخص نیست ولی ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.

غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است و چون این کشتی در غرب جزیره قرار دارد منظره ای فوق العاده از غروب آفتاب را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 بنا شده است.

پارک ساحلی میرمهنا کیش دارای اسکله و مکان ماهیگیری میرمهنا در زمان مجاز و مسجد خاتم الانبیاء میباشد. گردشگران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی و اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، اقامتی آرامبخش را در این جاذبه گردشگری کیش خواهند داشت.

پارک ساحلی میرمهنا کیش از 2 بخش تشکیل شده، بخش اول  مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و بخش 2  بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک را در بر میگیرد. مسافران عزیز تور کیش با قایق سواری گردشی خاطره انگیز برای خود رغم میزنند. در فاز اول مساحتی حدود 41 هزار متر مربع را شامل میشود و تفریحگاهی برای مسافران تور کیش با امکاناتی از جمله آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه و پیاده روی، بوفه و چایخانه شده است. گردشگران تور کیش با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. فاز 2 با 50 هزار متر مربع مساحت، منطقه ای برای بازی کودکان است که مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان در این فاز دیده میشود.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرويس فرنگي،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش جزء هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود که در مجاورت هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش قرار دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله تشکیل شده است.  این هتل به بازار ونوس و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور کیش که هتلی قیمت مناسب را با شرایط خوب مد نظر دارند مناسب است.

از امکانات هتل آپارتمان سالار کیش می توان به یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل آپارتمان سالار کیش

 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش جزء هتل های تک ستاره کیش محسوب می شود و در یک منطقه نظامی خارج از شهر واقع گردیده است. این هتل بیشتر شبیه به یک مسافر خانه است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی می باشد. مسافران تور کیش تنها در لابی هتل می توانند از اینترنت بهره ببرند. این هتل امکاناتی را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا, در بلوار خاتم الانبیا,  برای خانواده های سپاه واقع شده است.

هتل خاتم کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است, این هتل دارای محوطه ای سر سبز و آرام و دور از هیاهو با ارائه بهترین خدمات و قیمتی خوب میباشد. این هتل با حضور پرسنل خوب به صورت 24 ساعته میزبان میهمانان عزیز تور کیشهستند. هتل خاتم کیش با توجه به قیمت و خدمات کامل, اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش شده است, همچنین بازار عرب های کیش در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد.

امکانات هتل خاتم کیش:

اتاق های مناسب ( 28 اتاق, 78 تخت, TV و ... ) , بهترین رستوران برای مسافران تور کیش, کافی شاپ, اینترنت با سرعت و صندوق امانات.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل دیدنیهای کیش

didaniha1.jpg

هتل دیدنیهای کیش از جمله هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در ساحل جزیره و در کنار بازار مرجان بنا شده است.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی است که واحدها بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره در آن موجود می باشد.همچنین فاصله این هتل تا اماکن گردشگری نیز بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به آن مناطق رفت و آمد داشته باشند.

didaniha5.jpg

 

هتل دیدنیهای کیش دارای 28 سوئیت و 112 تخت می باشد.در رستوران معروف این مجموعه نیز موسیقی زنده اجرا شده که باعث جذب مسافران کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان شده است.یکی از امتیازات خوب هتل دیدنیها برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

didaniha4.jpg

didaniha3.jpg

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

از امکانات هتل دیدنیهای کیش می توان به :لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات استفاده نمایند.

didaniha2.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز  می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()