نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافرانترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

 

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد. گردشگران تور ترکیه با انتخاب سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد .

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون LCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت رایگان ، گاوصندوق و...  اشاره کرد.

 

 

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیهو کسب اطلاعات بیشتر در موردتور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما  میهمانان تور ترکیه هستند.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

 

 تور ترکیه اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های بسیار مجلل , در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیک استانبول می باشد که در نزدیکی موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکز استانبول قرار دارد .این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن آرامش و آسایش را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا استانبول در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد . 

 

 امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

از امکانات این هتل میتوان به تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی) اشاره کرد .فاصله هتل پلازای استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۳ کیلومتر می باشد. در محل هتل  پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است .این هتل به علت موقعیت عالی خود، پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP از انواع اتاق های این هتل می باشد . اتاق خواب مهمان در هتل پلازا در استانبول بسیار شیک و لوکس است و دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است

 

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا:

امکانات مختلف هتل رامادا پلازا استانبول اتاق ها عبارت است از:تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

یک استخر زیبا بر روی سقف هتل رامادا پلازا استانبول واقع است که میهمانان میتوانند آرامش را  در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند ،همچنین سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده .هتل دارای یک حمام ترکی هم میباشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.در کل امکانات این هتل استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است .

 

 

 در رستوران Pancaldi هتل رامادا پلازا غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود .یک کافه هم برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار استخر  قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی سرو می کند. در این هتلاستانبول بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود و رستوران شیک و تمیز این هتل بسیار قابل توجه است.

 

هتل هری این مرتر استانبول

 

یکی از شیک ترین و بهترین  هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هری این مرتر استانبول است که در منطقه مرتر استانبول قرار دارد.فاصله این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر و تا  ایستگاه مترو استانبول  ۱٫۵ کیلومتر است،آثار تاریخی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک هم در ۱۰کیلومتری این هتل قرار دارد . همچنین مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به راحتی بهمرکز خرید مرتر نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 

هتل هری این مرتر استانبول دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که به زیبایی تزیین شده اند.این اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در بوفه رستوران برای مسافران تور استانبول صبحانه سرو می شود.دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه فوق العاده با کیفیت برای مسافران آماده می شود.همچنین میهمانان تور استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ....از امکانات این هتل استانبول می باشند.

 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی ساحل دریای مارمارا در شهر استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل شیک و لوکس دارای خدماتی مانند : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ،

سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد . آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل سینار استانبول آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز بهامکانات رفاهی مدرنی مانند : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول اسفند 95

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 هتل شایان کیش

 

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

 

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیس کیش

 

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

 

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

 

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

 

 تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل روتانا رز ریحان دبی

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی برای مسافران تور دبی است.‏ هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه متروی Financial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان تور دبی به نمایش می گذارد. مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل  برای مسافران تور دبی محسوب می شود. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل روتانا رز ریحان دبی

سونا,باشگاه بدنسازی,وان آبگرم,سالن ماساژ,استخر روباز,سرویس بار,سرو صبحانه در اتاق,رستوران با سرویس منو باز,تجهیزات برگزاری میهمانی هاوملاقات رسمی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی, خدمات کفش و واکس,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت و...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید 

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

 

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

 

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

 

 تور دبی اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ... 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللیآنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

 

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

 

 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ورزش های دریایی کیش

varzeshabi1.jpg

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره معروف ناحیه جمیرا دبی است .این هتل مجلل چشم اندازی رو به فضای سبز و دریا دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، 10 دقیقه تا پارک آبی،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله دارد و به علت دسترسی آسان به مراکز شهر بهترین انتخاب برای گردشگران تور دبی است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

 

این هتل دارای 446 اتاق در 14 تیپ مختلف است و دارای 18 رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی را مطابق با ذائقه شما مسافران تور دبی سرو می کنند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است.. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.

امکانات هتل ۵ ستاره  هبتور گرند شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ،نگهداری از کودکان، مراکز تجاری، اتاق جلسه ،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا می باشد که برای مسافرانتور دبی سفری به یادماندنی می شود.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می  آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در  کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/77 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 4655 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه  22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری،  خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

 

رستوران ایرانی شیروان در ایروان ارمنستان قرار دارد.کیفیت غذاها در این رستوران بسیار عالی می باشد و همه روزه از ساعت 11 تا ساعت 24 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان نوروز 96 است.غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی مورد علاقه اکثر مردم دنیاست، چرا که همه روزه در رستوران شیروان می توانیم گروهی از توریستهای کشورهای دیگر را مشغول صرف غذای ایرانی ببینیم.این رستوران در مرکز فروشگاه های معتبر واقع شده است.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

آدرس: تومانیان شماره 32 (بین خیابان آبویان و تریان)

رستوران پاندوک ایروان ارمنستان

 

 

رستوران و میخانه پاندوک ایروان یک محل آرام و دنج برای تمام افراد است که ظرفیت 30 مهمان در سالن اصلی و 4-8 مهمان در اتاق های کوچک تر را دارد. موفقیت این رستوران در کیفیت و تنوع غذاها و گوشت تازه می باشد.این رستوران دارای فضای کاملا سنتی ارمنی است و دارای بالشتک ها و سفره ها و هم چنین زیور آلات ارمنی می باشد و همچنین سر آشپزها و آشپزها همگی حرفه ایو تجربه کار در کشورهای اروپایی و آسیایی را دارند.

adress & tel:  29/2 Movses Khorenatsi Street, Yerevan, Armenia, +374 10 582512

 

 

 

رستوران پروانا ارمنستان

 

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

 

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

رستوران آمازون ارمنستان

 

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران آرارات ارمنستان

 

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان بهار 96

تور ارمنستان فروردین 96 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارمنستان اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گرند حیات استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Hyatt Hotel

 

هتل گرند حیات استانبول Istanbul Grand Hyatt Hotel یکی از هتل های لوکس 5 ستاره می باشد که در سال 1993 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 360 اتاق و سوییت مجلل و زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشند.در این هتل برای کودکان اتاق کلاب و اتاق بازی نیز در نظر گرفته شده است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.رستوران و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانیده است.

 

-گرند-حیات-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گرند حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،لاندری،استخر روباز،سونا،ماساژ،اینترنت بی سیم، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، فکس و کپی،کافه،رنت کار،حمام سنتی ترکی و بخار و...

 

-گرند-حیات-استانبول-1.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-2.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-3.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مونپیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Movenpick Hotel

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصلههتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Rixos Taksim Hotel

هتل ریکسوس استانبول Istanbul Rixos Hotel در سال 2011 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 116 اتاق زیبا و 2 پنت هاوس و 21 سوییت مجلل تشکیل شده است و آماده استقبال از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد.این هتل 200 متر با خیابان معروف استقلال فاصله دارد.قطار شهری تکسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول 15 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

 -ریکسوس-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ریکسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور،ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،لاندری، صرافی، مینی بار،کافه تریا، بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام  سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-لابی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-استخر.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-سالن-بدنسازی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()